גמרא צעד אחר צעד
יחידת הוראה | שם | הנחיה לפעילות |
---|---|---|
הקדמה | סוגיית "יאוש שלא מדעת". בבא מציעה כא עמוד ב שורות 1-14 הנחייה: XXX |
|
פירות | ||
מעות | ||
עיגולי דבילה | ||
לשונות | פירוש וביאור הוכחה מספר 5 לטובת רבא ודחיית ההוכחה |
|
המוצא מעות | ביחידה זו הגמרא מביאה הוכחה נוספת לטובת רבא ותשובה של אביי להוכחה נגדו |
|
ביחידה זו עסקנו במוצא מעות בבתי כנסיות ובבתי מדרשות צרו אלבום תמונות של בתי הכנסת ובתי המדרש היפים והמרשימים בעולם כל תלמיד צריך להעלות לאתר תמונה אחת של בית כנסת או בית מדרש מרשימים ביופיים שמצא באינטרנט או שצילם בעצמו |
||
מאימתי | ביחידה זו הגמרא מביאה הוכחה לטובת רבא ואת ההסבר של אביי להוכחה זו |
|
קציעות | הגמרא מביאה הוכחה גם נגד אביי וגם נגד רבא ומסבירה כיצד כל אחד ישיב עליה |
|
בקישור המצורף מובא מאמר של הרב מרדכי אליהו שעוסק בשאלה הזו כנסו לקישור, וגללו את המאמר לנקודה בה עוסק הרב בשאלה זו בטיול הבא שלכם - ישמו את ההלכה..ו.. שיהיה בתיאבון! או שלא... |
||
הגנב | הוכחה נגד אביי ותשובת אביי להוכחה |
|
שטף נהר | ||
כיצד אמרו? | הקשב לקטעי הקול הבאים המסבירים את סוגיית 'כיצד אמרו' דף כב עמוד א |
|
עודנו הטל | ||
יצאה זו | קרא את הדף הבא - ובו הסבר ההוכחה האחרונה בסוגיה לטובת אביי |
|
פסיקת הלכה וסיכום הסוגיה | ||
נספח - ראשי התיבות של הסוגיה - 'פמגש ממקגטי ככסעז' | קרא את הדף המעוצב הבא וענה על השאלות שלאחריו |